האודיסאה של נשות הברזל

בעת האחרונה, מתחולל במשרדנו מצעד של נשים, קרייריסטיות ואינטליגנטיות לתפארת, בשנות ה-40 לחייהן, שהחליטו לשים קץ לשנים של סבל זוגי ואינן יודעות דבר וחצי דבר על הרכוש המשותף להן ולבני הזוג שלהן.

בכל פעם מחדש מדהים אותי לראות, כיצד אישה יפה ואינטליגנטית, שתרמה רבות לפרנסת המשפחה לאורך השנים, אינה יודעת היכן כספה שלה הושקע.

יתרה מזאת, כמי שמנהלת קריירה ואמהות, בכפיפה אחת צפופה ומאתגרת, אני יכולה להעיד שהאתגר הגדול מכולם הוא גידול הילדים וגם היום המתסכל ביותר בעבודה לא מגיע לקרסוליו של שברון לב של ילד (גם אם סתם אמרו לו שהוא רק מס' 5 בכיתה בכדורגל…). לכן, לא ברור לי מדוע ההקרבה העצומה הזו, של נשים נפלאות, נעשית כשהן לחלוטין ניזונות מאמצעים שאותן מספק להן הבעל, מבלי לפרגן לעצמן שליטה מלאה במשאבים הכספיים של המשפחה.

ואז הן מגיעות אלינו, מבקשות שנבצע "הרמת מסך" מעל ההון המשפחתי, כדי שיוכלו בכלל לדעת מה לבקש בחלוקת הרכוש.

אנו מתבקשים למצוא את מה שלמעשה שלהן! ואם זה לא יימצא- לא תהיה להן כל דרך לקבל את הרכוש הזה, פשוט כי הן לא יודעות דבר על קיומו.

חשוב לציין, שלא תמיד ניתן לאתר רכוש במלואו בשלב הזה. בעל שמרגיש שאשתו עומדת לסיים את הקשר, לעיתים מבצע הברחת נכסים ולרב דואג לטשטש מקורות הכנסה, באופן שיקשה מאוד על איתורם, לפחות במלואם. מדובר במסע מפרך שלא תמיד מסתיים בחלוקת רכוש הוגנת.

נשים יקרות- לכולכן מגיע לצאת לחירות, אישית וכלכלית כאחד. את הרכוש המשותף הרווחתן בזכות וביושר, בין אם בעמל כפיכן ובין אם בכך שאיפשרתן לבני הזוג שלכן לבנות קריירה משגשגת בשעה שהייתן עסוקות בעבודה המאתגרת מכל- גידול הילדים.

ב- W חקירות ובטחון אנו מתחייבים לעשות את מירב המאמצים, באופן מקצועי ודיסקרטי כאחד, על מנת לאתר את הרכוש המשפחתי, שאתן זכאיות למחציתו. אנו מבצעים חקירות כלכליות בארץ ובעולם, בהתאם לצורך, באמצעות חוקרים מיומנים, עוקבים מנוסים ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

 
חקירות | חוקרים פרטיים | בדיקת פוליגרף | מעקבים | חוקר פרטי בגידות