כיצד לבחור חוקר פרטי מקצועי

מה צריך לדעת לפני שמזמינים חוקר פרטי

חשד מסוים בנושא מסוים מניע לא אחת אנשים לפנות אל חוקר פרטי כדי לאשש ולאמת את החשד או להפריכו. כדי להיווכח כי היה יסוד מוצק ומוצדק לחשש או, לחלופין- לא דובים ולא יער.

על מנת לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה, שעשוי לתת לכם את התשובה החד משמעית לשאלה שמטרידה אתכם ולאשש את חשדכם או להפריכו– חשוב לבצע את הבחירה באופן קר, זהיר ומחושב.  להלן נקודות אחדות שחשוב ומומלץ להידרש אליהן:

  1. לשכור חוקר פרטי שמחזיק ברישיון ניהול משרד חקירות, מטעם משרד המשפטים, המסמיך אותו לביצוע חקירות פרטיות, העובד בכפוף לחוק ולאתיקה המקצועית המחייבת כל מי שעוסק בתחום החקירות, המעקבים והבילוש.
  2. בלש מנוסה שיכול להציג קבלות על הישגים בתחום המקצועי בכלל ובתחום שבו אתם מבקשים לשכור את שירותיו בפרט.
  3. חשוב לקיים פגישה אישית, פנים אל פנים, עם הבלש המיועד לביצוע העבודה, כדי להתרשם באופן בלתי אמצעי מתבונתו, רגישותו, חכמת החיים שלו, ניסיונו, פתרונות יצירתיים שסייעו לו בעבודתו, מחשבה מחוץ לקופסה, דבקות במשימה. חשוב שייווצרו יחסי אמון ו"כימיה" אישית.
  4. בלש אנושי, קשוב, אבל כזה שמחויב להביא ראיות והוכחות חד משמעיות לאישוש חשד או להפרכתו.
  5. בלש הנמנה עם עובדי משרד חקירות ומבצע חקירות במגוון תחומים- הן בשוק העסקי והן בשירותיהם של לקוחות פרטיים.
  6. איש מקצוע הניחן ביושר וביושרה, מציע תמחור הגון עבור שעת פעילות ומשתף אתכם בשקיפות מלאה בנושא שעות העבודה שהשקיע בתפקיד שביצע לפי הזמנתכם.
  7. שמירה על דיסקרטיות מוחלטת- ללא תנאי וללא פשרות. יכולת לבנות יחסי אמון עם הלקוח, מאחר שיש חקירות שכרוכות בכניסה אל התחומים האינטימיים ביותר בחיי הלקוח.
  8. שימוש במיטב האמצעים הטכנולוגיים המשמשים חוקרים פרטיים, כגון: מכשירי ניווט לוויניים, מצלמות זעירות נסתרות, אמצעי האזנה משוכללים ועוד.
  9. שכירת שירות של בלש פרטי המכיר היטב את האזור שבו נדרשת החקירה. יש בכך גם כדי להוזיל עלויות.
  10. בלש שאינו גובה מחיר עבור ייעוץ ראשוני.

זה עתה קראתם עשר סיבות טובות לשכור את שירותיו של בלש פרטי שלנו…

כבר במהלכה של פגישת הייעוץ הראשוני, עם מי מהחוקרים הפרטיים שלנו, תיווכחו כי בלש פרטי יעמוד לרשותכם ויסייע לכם להשיג הוכחה, הדרושה לכם במסגרת כל הליך שהוא, שאתם מעורבים בו, בין אם כיוזמים ובין אם כמי שמצויים בו בעל כורחם, יהיה איש מקצוע העונה על כל אחת מעשר הנקודות שצוינו לעיל וכל אחת מהן עשויה להוות סיבה מצוינת כשלעצמה ובהיותה חלק ממכלול הסיבות – על אחת כמה וכמה, לשכור את שירותיו של בלש שמשרדנו מציע לכם.

דווקא מאחר שאתם לא יכולים לאפשר לעצמכם להיכשל בבחירת החוקר הפרטי, שאמור לבצע את החקירה הנדרשת, חשוב להקפיד כבר בשלב המיון והסינון של מועמדים פוטנציאליים לביצועה, על קיומם של מרכיבים חיוניים ומהותיים, כפי שצוינו כאן.

עבודתו של הבלש הפרטי עשויה לחרוץ גורלות. לא פחות. עשוי להיות לה מחיר כלכלי כבד. השפעתה על אנשים שונים צפויה להיות מכרעת, דרמטית. מכאן נובעות הרצינות והאחריות המוטלות על מי ששוקל מועמדות של חוקרים לביצוע חקירות.

עדויותיהם של לקוחות רבים, כמו גם המשוב החם והמחמיא שלהם על עבודת החוקרים שלנו, מחזקת בוודאי את הביטחון, כי הבחירה במשרדנו לביצוע הבילוש והמעקב היא בחירה נכונה ובעיקר- טבעית ומתבקשת.

אם יש לכם ולו גם ספק כל שבקלים, האם נכון ורצוי לפתוח בחקירה פרטית- אל תהססו אך לרגע. זה המקום וזה הזמן להסיר גם את הספק הקל והקטן ולפנות אלינו לאלתר. נשמח להעלות חיוך על השפתיים כבר בתחילת הבילוש- קל וחומר בסיומו.

 
חקירות | חוקרים פרטיים | בדיקת פוליגרף | מעקבים | חוקר פרטי בגידות