משרד חקירות פרטיות

כיצד בוחרים משרד חקירות פרטיות? מה חשוב לבדוק לפני שפונים למשרד חקירות וכיצד ניתן להפיק את המרב מן השירות?

ישנם לא מעט מצבים שונים בחיים המצריכים פנייה לשירותיו של משרד חקירות פרטיות. בין אם לצורך אימות מידע מסוים, ביצוע מעקבים או תצפיות או אפילו התחקות דיסקרטית אחר אנשים מסוימים, משרד המעסיק חוקרים פרטיים מוסמכים ומקצועיים הוא הכתובת הנכונה לביצוע הפעולות הנדרשות, בהנחה והמשרד מעמיד לרשותכם צוות ומיומן ומנוסה של חוקרים מנוסים, היודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הנכונה ביותר.

מעקבים וחקירות

בחירה נכונה של משרד חקירות פרטיות

לפני שפונים למשרד חקירות פרטיות, כדאי לבחון כמה פרמטרים עיקריים:

ניסיון בתחום – שירותי חקירות פרטיות מצריכים לא מעט ניסיון בתחום. תחום החקירות נחשב לתחום מאתגר מאד, הדורש מהחוקר התייחסות לנקודות שונות, שחסרי הניסיון, עשויים לפספס. ניסיון בתחום מאפשר לחוקר להתמודד בצורה נכונה וחכמה יותר עם האתגרים השונים של המקצוע ולבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר. חשוב להכיר היטב את שיטות החקירה השונות, את הכלים שבהם ניתן להשתמש וגם את האמצעים החדשניים ביותר בתחום, שיכולים לעמוד לרשותו של החוקר.

אתיקה מקצועית – האתיקה המקצועית היא אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש לעמוד עליו. על כל משרד  להציע אמינות ללקוחותיו תוך התייחסות לכל החוקים הרלוונטיים לתחום, לרבות החוק להגנת הפרטיות. על חוקר במשרד החקירות לבצע את עבודת החקירה שלו ואיסוף המידע תוך התייחסות לכללי האתיקה המקצועית – ולהציע ללקוחות המשרד מענה שיוכל לשמש אותם בבית המשפט, קרי מענה שיהיה קביל משפטית בעת הצורך.

השירותים השונים – כשבוחנים האם לפנות למשרד חקירות פרטיות כזה או אחר, חשוב גם לבדוק אילו שירותים מציע המשרד ומה מאפיין כל שירות. משרד חקירות שמציע פתרונות מגוונים – סביר להניח שיוכל לעמוד לרשותך ברגע האמת ולספק לך את המענה המדויק ביותר. ביצוע מעקבים, תצפיות, התחקות אחר חשודים או אחר פעילותיו של אדם כלשהי, כמו גם ביצוע בדיקות פוליגרף ושימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים (כפי שמיד נסביר) הם רק חלק מהקריטריונים בהם צריך לעמוד כיום משרד חקירות פרטיות אשר מעוניין לספק שירותים מקצועיים וברמה גבוהה.

האמצעים הטכנולוגיים – כדאי לפנות למשרד שנעזר באמצעים טכנולוגיים חדשניים, המאפשרים לו לבצע את עבודת החקירה בצורה הטובה ביותר. ישנם היום פיתוחים רבים ומתקדמים מאד בתחום העומדים לרשותם של החוקרים. פיתוחים אלה עוזרים לקדם את התהליך החקירה ולהגיע לממצאים חשובים בדרכים שעד לא מזמן – לא היו אפשריות.

העלות – טווח המחירים עבור שירותיו של המשרד הוא רחב מאד. עלות השירות נקבעת בהתאם לפרמטרים שונים, הנקבעים על ידי משרד החקירות עצמו, מידת מורכבותו של התיק והאמצעים הנדרשים כדי לבצע את החקירה. ככל שהחקירה מורכבת יותר, מצריכה זמן רב יותר ודורשת טכנולוגיות מתקדמות וכוח אדם ייעודי, כך העלות שלה תהיה גבוהה יותר. חקירה פשוטה יחסית שאיננה מצריכה מהחוקר שימוש באמצעים מיוחדים תעלה פחות. בכל מקרה, חשוב לבדוק מול המשרד מהי העלות, מה היא כוללת במסגרתה ומהם התסריטים האפשריים לסיום החקירה.

מענה מקצועי אצל המומחים בתחום

אנו, בחברת W חקירות ובטחון, משרד חקירות פרטיות, מציעים לכם פתרונות יצירתיים כדי להתמודד עם מצבים מורכבים, לא פשוטים. אנו מבצעים חקירות פרטיות מסוגים שונים בעזרת אמצעים חדשניים מתקדמים מאד וגם מעסיקים צוות מיומן מאד של חוקרים, בעלי ניסיון של שנים בתחום. אנו פועלים מתוך רצון להציע ללקוחותינו את הטוב ביותר ועושים זאת תוך התייחסות לחוקים במדינה. אנו שמים דגש רב מאד על אמינות ומקצועיות ללא פשרות ושמחים לייעץ באשר לפתרונות הרלוונטיים,שאנו מציעים.

זקוקים לשירותי חקירות פרטיות? אל תהססו וצרו קשר. פנו אלינו עוד היום לטלפון 03-629-4000. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות לכם על כל שאלה.

g+facebook

 
חקירות | חוקרים פרטיים | בדיקת פוליגרף | מעקבים | חוקר פרטי בגידות