‏חקירה כלכלית מנעה תביעת שווא על סך 6 מליון יורו

חקירה כלכלית חסכה ללקוח שלנו 6 מיליון יורו

איש עסקים ידוע, שהוא יזם בתחום הנדל"ן, הגיע למשרדנו, לאחר שהוגשה נגדו תביעה בסך 6 מליון יורו, מצד קבוצת משקיעים.

לדבריו, אותה קבוצה טענה שהוא רימה אותה, באחת העסקאות. טענתה המרכזית של קבוצת המשקיעים היתה, שהיזם העלים מהם מידע חשוב אודות מכירה שביצע, שבעקבותיה היו אמורים לקבל תמורה גבוהה הרבה יותר בעד השקעתם במיזם הנדל"ן.

במקביל להגשת התביעה נגד היזם בבית המשפט, קבוצת המשקיעים פרסמה ידיעה מכפישה עליו בעיתון, שהסבה נזק עצום למוניטין הטוב שיצא לו במשך שנות עמל ארוכות וגרמה למשקיעים פוטנציאליים רבים להתרחק ממנו.

היזם הגיע למשרדנו מיואש ומדוכדך. הוא היה משוכנע בכך, שפעל בשקיפות מלאה מול הקבוצה והיה בשלב איסוף הראיות, שיהוו בסיס לכתב ההגנה שלו. היזם שאל אותנו, אם באפשרותנו להוכיח בעזרת חקירה כלכלית, שהוא מעולם לא רימה את הקבוצה.

בחקירות מורכבות מסוג זה, נודעת חשיבות גדולה ליצירתיות. מאחר ומדובר בקבוצה של אנשי עסקים מובילים, עתירי ממון ומתוחכמים, המלווים בסוללת עורכי דין מהשורה הראשונה, בנינו תכנית חקירה מודולרית.

תחילה, ערכנו בדיקות רקע סמויות אודות כל אחד מאנשי העסקים, המרכיבים את אותה הקבוצה. לאחר מכן, קיימנו ישיבת צוות, במהלכה נערך סיעור מוחות והוחלט על 'החולייה החלשה'- אותו איש עסקים ,שביחס אליו אנו צופים את הסבירות הגבוהה ביותר להצלחת החקירה תחת כיסוי.

בהמשך הישיבה נבנה סיפור הכיסוי, שבאמצעותו ניגש לאותו איש עסקים בקבוצה. סיפור הכיסוי נרקם במהלך כשבועיים ימים, תוך בניית יחסי אמון עם איש העסקים. לאחר פגישות בודדות, הצלחנו להקליט את איש העסקים בוידאו, כשהוא מודה, שאלמלא קבוצת המשקיעים היתה לוחצת עליו, לא היה מצטרף לתביעה, מאחר שלא חש מרומה כלל ועיקר על-ידי הלקוח.

תיק סיכום החקירה, לרבות קטעי הוידאו והתמלולים, הועבר למשרד עורכי הדין של הלקוח והוגש כראיה מכרעת, במסגרת כתב ההגנה. מקץ חודשיים ימים התבשרנו, שקבוצת המשקיעים החליטה למשוך את תביעתה. כמובן שהלקוח הוציא פרסום לעיתונות, במטרה לנקות את שמו הטוב שהוכתם.

בעקבות הראיות שהשגנו, הצלחנו לחסוך ללקוח ניהול הליך משפטי יקר ומייגע, במסגרתו נחשף להפסד של כספים רבים, והבאנו לטיהור שמו מהרבב שדבק בו.

לחברת W חקירות ובטחון נסיון עתיר שנים בחקירה כלכלית של תיקים מורכבים. במשרדנו חוקרים מיומנים, עוקבים מנוסים, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ומעל לכל- חשיבה יצירתית ותשוקה גדולה לעשיית צדק. אם אתם מנהלים הליך משפטי, שבמסגרתו נטענות כלפיכם טענות שקריות ו/או לא מדוייקות- פנו אלינו, ואנו נעשה את מיטב המאמצים, על-מנת לסייע לכם לחשוף את המציאות האמיתית ולזכות בעשיית צדק.

 
חקירות | חוקרים פרטיים | בדיקת פוליגרף | מעקבים | חוקר פרטי בגידות