חוקר פרטי בגידות

מערכת יחסים זוגית יכולה וצריכה להיות הדבר הכי נפלא, אוהב, מצמיח ועוטף שיש בחיים, זו כמובן השאיפה של כל אחד ואחת מאיתנו. אך למרבה הצער וכפי שכולנו יודעים ממקרים שונים ומהסטטיסטיקות בתחום, מערכות יחסים יכולות גם להתדרדר למצב קשה וכואב. זה במיוחד נכון ורלוונטי במקרים של בגידות בין בני הזוג. בגידה היא עניין כואב, פוגע עד עמקי הנשמה וכמובן משהו שלרוב יפרק שותפות זוגית ומשפחתית. יש אינספור מקרים ואפשרויות של בגידות במערכות יחסים, כאשר פעמים רבות עולה הצורך בשירותים מקצועיים וממוקדים של חקירה פרטית לאיתור מידע והוכחת או הפרכת הבגידה.

חברת דאבליו חקירות ובטחון מתמחה בשירותי בוטיק פרטיים בתחומי החקירות, הביטחון וניהול המשברים, כאשר מרכיב מהותי ומשמעותי בעבודת החברה וצוות העובדים המיומן שלנו הוא חקירות בתחום האישות, כלומר בגידות בין בני זוג. בכל מקרה של חקירת בגידה פוטנציאלית שבטיפולינו, תמיד נקווה שהמקרה יסתיים עם ראיות להסבר הגיוני ומניח את הדעת להתנהגות מוזרה של אחד מבני הזוג, כאשר כמובן שאין בכל האמור כדי לומר שלא נעשה הכל ובצורה המקצועית והאתית ביותר, לגילוי ודאי ומלא של האמת!

אך המציאות כמובן שונה משמעותית ובמקרים רבים החשדות של בן או בת הזוג הנבגדים מתבררים כנכונים. אנו נמצאים כאן כדי לסייע ללקוחותינו להגיע לחקר האמת, להשיג ראיות קבילות ורלוונטיות ואם יש צורך אז להמשיך וללוות את המקרה בתהליכים המשכיים של הסכסוך הזוגי, שלרוב מתפתח לאחר גילוי והוכחת בגידה.

חוקר בגידות – מקצועיות לא מתפשרת לצד רגישות גבוהה

באופן כללי בהחלט ניתן לומר כי חוקרים פרטיים חייבים לשלב בין מקצועיות גבוהה ובלתי מתפשרת לבין רגישות לכל תיק ולקוח. אך קביעה זו נכונה שבעתיים כאשר מדובר בחוקר פרטי החוקר חשד לבגידה. איש מקצוע זה צריך שתהיה לו לצד אותה מקצועיות ואמינות גם אינטליגנציה רגשית מפותחת מאוד. זאת, עקב הרגישות הרבה המתלווה למקרי בגידות בין בני זוג, כשלא משנה כמובן אם בן הזוג הוא הבוגד או אם בת הזוג היא זו שיצרה קשר רומנטי ומיני מחוץ למערכת היחסים. בגידה בין בני זוג יכולה להוביל לפרידה כמובן, אך מעבר לכך היא עלולה לגרום לפירוק משפחות, לנזק נפשי משמעותי לצד הנבגד, לילדים אם אלו נמצאים בתמונה ואפילו לצד הבוגד. לבגידה המסתיימת בגירושים יש השלכות כלכליות ופרקטיות רבות משקל (מזונות, משמורת על ילדים, חלוקת נכסים, עזיבת הבית וכו'). לכן על החוקר הפרטי ליישם זהירות ורגישות שיא, לצד הקפדה בלתי מתפשרת על השגה מקצועית של ראיות או הפרכתן.

בחברת דאבליו חקירות ובטחון רק חוקרים פרטיים מורשים, כאשר במקרי בגידות וחקירות אישות ישנה הקפדה יתרה על ציוות חוקר פרטי רגיש ובעל מודעות מלאה למשמעויות הפוטנציאליות של הוכחת בגידה.

הטכנולוגיה בשירות חוקר הבגידות

חידושים טכנולוגיים נכנסו בצורה משמעותית במיוחד לתחום החקירות הפרטיות והחקירות בכלל, כאשר בהקשר של חוקר פרטי למקרי בגידות מדובר על מהפכה של ממש. טכנולוגיות מתקדמות ואביזרים מקצועיים שונים מאפשרים לנו כיום להשיג ראיות טובות ומדויקות יותר, תוך הפחתה משמעותית של הסיכון והקרבה הפיזית של החוקר למושא חקירתו. כך למשל אנו בדאבליו חקירות ובטחון עושים שימוש באמצעי צילום מקצועיים ומתקדמים, אמצעי הקלטה והאזנה דיסקרטיים ואמינים במיוחד וכן הלאה. ניתן כיום לנתח נתונים, מידע ותעבורת תקשורת ממחשבים ולעשות שימוש נרחב בסמארטפונים ומכשירי מובייל, בקשר עם חקירות אישות ולהפעיל שלל אמצעים ויכולות טכנולוגיות, המאפשרות להשיג ראיות טובות וחותכות יותר.

הטכנולוגיה היא גם במקרים רבים הגורם המעורר את חשד אחד הצדדים לגבי בגידה פוטנציאלית ואת הפנייה בסופו של דבר אל משרד חקירות פרטיות. כך למשל התנהגות חריגה או מוזרה עם הסמארטפון מעלה לעיתים קרובות חשדות, שימוש מחשיד במחשב, הצצה לחשבון הבנק ואיתור תנועות חשודות ובלתי מוסברות של כספים וכיוצא באלו.

חקירות אתיות וחוקיות, לצד מקצועיות עליונה

חברת W חקירות ובטחון ממובלת ומנוהלת ע"י רוית וקסברגר, עורכת דין וחוקרת פרטית, בעלת רקע עשיר של שירות בתפקידים בכירים במשטרת ישראל ובמגזר העסקי. כל החוקרים שלנו מורשים ומקצועיים וישנה הקפדה יתרה על חקירות אתיות לחלוטין, המנוהלות בהתאם לדרישות החוק ותוך השגת ראיות שיהיו קבילות ומדויקות בערכאות השונות – בהקשר של חוק הגנת הפרטיות, ביצוע האזנות סתר, חוק חוקרים פרטיים ועוד.

 
חקירות | חוקרים פרטיים | בדיקת פוליגרף | מעקבים | חוקר פרטי בגידות